informace

Jun 16 2018
14 tipů, jak pracovat zdravě a výkonně

Správné sezení

1. Výška židle: nohy mějte celou plochou chodidla na zemi, kolena v úhlu 90 stupňů. Můžete použít podložku pod nohy.

x
May 09 2018
Protahováním u stolu proti bolesti

Stává se vám, že vás po dni stráveném v kanceláři bolí ramena, záda nebo za krkem? Když dlouho sedíme, může se to snadno stát – a mnozí z nás takhle tráví i víc než sedm hodin denně.

treadmill desk
Apr 19 2018
4 důvody, proč nečekat a pořídit si stůl s chodícím pásem

Asi jako každý, kdo pracuje v kanceláři, i já trávím většinu dne u stolu. Před rokem jsem se rozhodla udělat razantní krok a přidat si do nabitého kalendáře trochu pohybu.

treadmill desk
Apr 12 2018
Stoly s chodícím pásem zlepší nejen vaše zdraví, ale i pracovní výkon

Protože celodenní sezení je pomalým zabijákem, lidé pracující v kanceláři si čím dál častěji pořizují stoly pro práci vestoje.

treadmill desk
Apr 05 2018
Stůl s chodícím pásem vás může udělat chytřejšími

Chůze při práci je skvělá pro zdraví – ale kdo má zvládat chodit, upíjet kafe a zároveň se soustředit na práci? Podle nové studie je to ve skutečnosti jednodušší, než si myslíte.

SEZENÍ ŠKODÍ VAŠEMU ZDRAVÍ
Feb 19 2018
SEZENÍ ŠKODÍ VAŠEMU ZDRAVÍ

Chronické bolesti zad a jejich napětí, poškození meziobratlových plotének, poškození kloubních vazů a taktéž nemoci srdce a krevního oběhu a potíže s koncentrací kvůli nedostatku kyslíku v krvi vzn

Čas strávený v posilovně nijak nesnižuje rizika spojená s dlouhodobým sezením
Dec 19 2017
Čas strávený v posilovně nijak nesnižuje rizika spojená s dlouhodobým sezením

I lidem, kteří pravidelně cvičí nebo sportují mimo pracovní dobu, hrozí riziko vzniku srdečních nemocí, rakoviny a cukrovky, pokud v práci sedí příliš dlouhou dobu.

kancelářskou ergonomii
Dec 18 2017
Už žádná únava při práci: 10 tipů, jak na kancelářskou ergonomii

Pokud v kanceláři občas pociťujete únavu, nepohodlí nebo svalové napětí, máme pro vás tipy, jak rychle a snadno zapracovat na ergonomii, pracovat v pohodlí a být výkonnější.

Cvičení u stolu vám pomůže v boji proti nezdravým návykům
Dec 14 2017
Cvičení u stolu vám pomůže v boji proti nezdravým návykům

Bolavá krční páteř může být důsledkem předvánočního stresu. Možná je ale na vině zátěž způsobená celodenním stáním nebo sezením v práci.

Jóga v kanceláři
Dec 05 2017
7 jógových pozic, které vás vzpruží při práci vestoje

Pro zdravý životní styl je důležité zůstat v pohybu. Abyste si udrželi duševní pohodu a životem proplouvali s lehkostí, pohyb a rovnováha jsou klíčovými prvky.

zdravotní rizika sedavého zaměstnání
Nov 30 2017
Zdravotní následky dlouhodobého sezení

Vážné nemoci, které vyplývají z dlouhodobého sezení, trápí miliony pracujících lidí po celém světě.

Výhody firemních wellness programů pro zaměstnavatele
Nov 26 2017
Výhody firemních wellness programů pro zaměstnavatele

Firemní wellness je v dnešní době velice populární. Jeho výhodou je pozitivní dopad na zaměstnance, kteří se díky tomu cítí lépe a jejich produktivita výrazně stoupá.

Zaměstnaneckého Wellness Plánu
Nov 26 2017
Ze Zaměstnaneckého Wellness Plánu Mají Užitek Jak Manažeři, Tak Pracovníci

Zaměstnanecké wellness plány se staly velice populárními, protože pracovníci pracují a zároveň se snižují náklady na zdravotní péči zaměstnanců.

Pracovní stoly s běžeckým pásem nezhoršují kvalitu odvedené práce
Nov 26 2017
Pracovní stoly s běžeckým pásem nezhoršují kvalitu odvedené práce

Narůstající počet studií prokazuje negativní dopad dlouhodobého sezení při práci.

firemní wellness programy
Oct 28 2017
Jak přesvědčíte svého zaměstnavatele, aby Vám koupil stůl s chodícím pásem

Není žádným překvapením, že v dnešní době jsou firemní wellness programy stále populárnější.